Direktlänk till inlägg 24 mars 2014

2

Av Ida Fridloin - 24 mars 2014 13:40

Sista praktikveckan har börjat, snart tillbaka till skolan och bara lite mer än en månad kvar till examen... Gud.
Vi har fått vår lägenhet, inflyttning sker den 15 juni. Äntligen får jag börja om lite och bygga mitt nya liv med J. En marklägenhet i Åhus kunde det bli bättre? Ändå är jag orolig och nervös. När allt går bra har alltid min otur satt in och så sabbar jag på någotvis allt. Men jag har lärt mig att bara genom att jag öppnar mig själv lite mer och släpper J närmare mitt djupa jag så löser sig det mesta. Så fort det är något litet lovar jag inte stänga mig som en envis mussla utan öppna upp o prata ut, på så sätt är han alltid med mig just nu o då.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

3

Av Ida Fridloin - 13 september 2015 11:59

så jag skapade den bloggen för år och dagar sen, skrev två inlägg och sen la jag av. Nu är jag här igen. Jag tror att jag ibland behöver någonstans att skriva ner alla de tankar som då och då bombaderar mitt huvud. Så vad har hänt det gågna året so...

1

Av Ida Fridloin - 17 mars 2014 12:30

Så kanske oturen med boende äntligen vänt! Ringde Torndet i morse där vi nu sökt lägenhet och beskedet kommer på onsdag senast. Keep your finger crossed. Sjukt egentligen ,vi åker dit för att se en två på andra våningen, dock med egen ingång genom ...

Presentation


Min blogg om allt och ingenting, allt mellan himmel och jord, tankar, drömmar och det verkliga livet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards