Alla inlägg den 13 september 2015

3

Av Ida Fridloin - 13 september 2015 11:59

så jag skapade den bloggen för år och dagar sen, skrev två inlägg och sen la jag av. Nu är jag här igen. Jag tror att jag ibland behöver någonstans att skriva ner alla de tankar som då och då bombaderar mitt huvud.

Så vad har hänt det gågna året som gått. Jo vi fick marklägenheten och där bor vi kvar, jag har fått fast jobb som personlig assistent, vi har skaffat hund nummer två, vi har fått lånelöfte och är mitt uppe i att leta hus, vi har förlovat oss, rest lite och vuxit ihop som den fantastiska lilla familj vi är idag. Jag skulle inte byta bort mitt liv mot något annat just nu.

Jag har också fått diagnosen kronisk huvudvärk med migrän, den delen av livet är mindre kul, smärtan lamslår mig då och då, jag är övertygad om att det är något annat knas i min kropp som orsakar detta men läkaren säger nej och det är bara att lära sig leva med. Hur fan lär man sig att leva med något som får en att tappa all kontroll, gör så ont att man bara gråter och helst vill hugga av sig huvudet och som förstör ens vardag? En gåta för mig men en gåta jag antagligen kom mer tvingas att knäcka på egen hand. Liksom jag har knäckt hur man lever med panikångest, fobier och IBS.

Vad som inte tar död på mig gör mig starkare I guess..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min blogg om allt och ingenting, allt mellan himmel och jord, tankar, drömmar och det verkliga livet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards